Rio Mare
  • Prima apariţie a grisinei, în alb şi negru

    În mijlocul boom-ului economic, italienii caută modernitate şi lucuri practice chiar şi la masă, dar fără a renunţa la calitate şi savoare. RIO Mare loveşte din nou! La început cu celebra conservă roz, care de-a lungul anilor va deveni cea mai iubită în Italia. Este lansat tonul în ulei de măsline, care păstrează aromele mării şi care depăşeşte din nou limitele în ceea ce priveşte frăgezimea, păstrând în acelaşi timp o textură fermă: atât de fraged încât îl poate tăia şi o grisină.

    Anii 60'

    Milestone

    1965   Este fondat Trinity Alimentari SpA, acum Bolton Alimentari SpA. Este construită fabrica din Cermenate (Como) care urma să devină cea mai mare fabrică de procesare a tonului din Europa.
    1966   se naşte brandul RIO Mare împreună cu cel mai faimos produs al său: tonul în ulei de măsline.
    1969   prima campanie de publicitate este lansată cu celebrul solgan \"Atât de fraget încât poate fi tăiat şi cu o grisină\", care îi asigură succesul.

  • Grisina, acum în culori

    Tonul de calitate RIO Mare devine un produs obişnuit pe listele de cumpărături ale familiilor, depozitate în cămară şi ascunse în coşurile de picnic. Cu paste sau în salate? Nu contează. Ceea ce este important - aroma savuroasă, iubită atât de copii, cât şi adulţi. RIO Mare devine lider pe piaţa din Italia şi începe să devină recunoscut şi în afara graniţelor.

    Anii 70'

    Milestone

    1970   RIO Mare devine brandul lider pe piaţa din Italia.
    1978   Grecia devine prima ţară care distribuie produsele RIO Mare.

  • Italienii şi tonul RIO Mare

    RIO Mare răspunde la necesitatea de a oferi tonului o aromă nouă. Sunt lansate tonul RIO Mare în suc propriu şi tonul RIO Mare în ulei de măsline extra virgin. Obiceiurile italienilor se schimbă: mai mult timp petrecut în afara casei, mai puţin timp petrecut în bucătărie. Pentru a combate monotonia aceloraşi preparate, RIO Mare lansează Insalatissime.

    Anii 80'

    Milestone

    1986   prima campanie RIO Mare pentru Insalatissime.
    1987   Campania \"Open Seas\" pentru ton în ulei de măsline devine cea mai memorabilă şi transmisă campanie publicitară.

  • Grisina devine reală

    Cuvântul de ordine: peştele este sănătos. O mulţime de proteine ​​nobile, cantităţi mici de grăsimi de o calitate excelentă. Acestea includ preţiosul Omega 3, prezent în cantităţi mari în somon şi în macrou, dar şi în ton. RIO Mare satisface atât gurmanzii, cât şi pe cei interesaţi de sănătate, cu noile sale produse: fileuri de somon şi fileuri de macrou. Este lansat RIO Mare Snack (acum Pâté), primul peşte tartinabil într-un tub: o revoluţie a gustărilor.

    Anii 90'

    Milestone

    1992   Lansarea fileurilor de somon RIO Mare.
    1996   Lansarea RIO Mare Snack, care ulterior devine pate-ul RIO Mare.

  • Calitatea Yellowfin

    Cu ritmul irezistibil de la \"Voulez - vous Paté avec moi?\", pate-urile RIO Mare devin lider de piaţă. Cererea de autenticitate şi inovare dau naştere la noi produse: RIO Mare Loins şi RIO Mare Steak, care se disting chiar şi pentru gusturile din ce în ce mai rafinate ale consumatorilor, datorită prelucrării manuale şi preparării la presiune.

    Anii 2000

    Milestone

    2000   În ceea ce priveşte comunicarea, este lansat celebrul slogan “Voulez-vous Paté avec moi?\" şi este lansat pe piaţă tonul RIO Mare Steak, cu aromă şi textură fermă datorită metodei speciale de preparare.
    2003   Lansarea fileurilor de ton RIO Mare Loins.
    2009   RIO Mare este unul dintre membrii fondatori ai ISSF (Fundaţia Internaţională a fructelor de mare - www.iss-foundation.org), o organizaţie non-profit ale cărui obiective sunt: sustenabilitatea pescuitului de ton, reducerea capturilor accidentale şi protejarea ecosistemului marin.

  • Tonul iubit de intreaga familie

    RIO Mare lansează proiectul \"Calitate responsabilă\", subliniind angajamentul său faţă de respectul pentru mediul înconjurător şi faţă de oamenii care lucrează de-a lungul lanţului de aprovizionare.
    Pescuitul durabil şi protecţia ecosistemului marin sunt baza angajamentului RIO Mare iar folosirea metodei de pescuit Pole & Line este dovada acestui fapt. Rezultat al cercetării tehnologice, este lansat RIO Mare Leggero - primul ton în ulei care nu necesită drenaj şi care conţine cu 30% mai puţine grăsimi.

    2010 - prezent

    Milestone

    2011   RIO Mare publică raportul de sustenabilitate privind Calitatea Responsabilă.
    2012   Tehnologia evoleaza şi este lansat RIO Mare Leggero - având aceeaşi savoare a tonului în ulei, dar cu 30% mai puţine grăsimi.
    Astazi   În Europa şi în întreaga lume, RIO Mare este brandul italian de calitate superioară care combină savoarea şi bunăstarea pe care te poţi baza în condiţii de siguranţă, inovatoare, şi ideal pentru persoanele atente la dietă.