de peste 50 de ani RIO MARE

aduce pe mesele italienilor tonul fraged care poate fi tăiat cu o grisină

OBIECTIVELE NOASTRE

1965

Este fondată Trinity Alimentari S.p.A, în prezent Bolton Alimentari S.P.A. Este construită fabrica din Cermenate (Como), care urma să devină cea mai mare fabrică de procesare a tonului din Europa.

ANII ’60

În plin avânt economic, italienii își îndreaptă atenția către un stil de viață modern și mai practic, inclusiv la masă, dar fără a face compromisuri în ceea ce privește gustul sau calitatea. Rio Mare intră pe piață la momentul oportun cu celebra sa conservă roz, care devine prima alegere pentru italieni de-a lungul anilor. Ulterior este lansată conserva de ton în ulei, un produs care evocă gustul mării și, totodată, aduce o inovație decisivă cu textura sa delicată, dar fermă: ton atât de fraged încât poate fi tăiat cu o grisină!

1970

Brandul Rio Mare devine lider de piață în Italia.

1978

Grecia devine prima țară străină în care se distribuie Rio Mare.

Anii ’70

Tonul Rio Mare devine un produs obișnuit pe listele de cumpărături ale gospodăriilor, păstrat atât în cămările familiilor, cât și în coșurile pentru picnic.
În paste sau în salate? Nu contează. Ceea ce contează este aroma delicioasă, iubită atât de copii, cât și de adulți.
Rio Mare devine un brand lider pe piața italiană și începe să își facă un nume și peste hotare.

1986

Prima campanie publicitară pentru Rio Mare Insalatissime.

1987

Campania pentru tonul in ulei de măsline, denumită „Mari Aperti”, devine cea mai recognosicibilă și cea mai difuzată campanie.

ANII ’80

Rio Mare răspunde nevoii de a oferi tonului arome noi și diferite. Sunt lansate Rio Mare ton în suc propriu și Rio Mare ton în ulei de măsline extravirgin. Obiceiurile italienilor se schimbă: petrec mai mult timp în afara casei și mai puțin timp în bucătărie. Pentru a lupta împotriva monotoniei apărute din consumul acelorași feluri de mâncare, Rio Mare lansează Insalatissime, un nou răsfăț pentru clienții săi.

1992

Se lansează Rio Mare file de somon.

1996

Se lansează gustarea Rio Mare, care devine Rio Mare Paté.

ANII ’90

Dă sfoară în ţară! Peștele este sănătos! Proteine nobile din belșug și doar câteva grăsimi foarte sănătoase, printre care prețioșii acizi grași esențiali Omega 3, se găsesc în cantități mari în ton, somon și macrou. Rio Mare încântă gurmanzii și adepții stilului de viață sănătos deopotrivă, cu cele mai recente produse ale sale: File de Somon și File de Macrou. Este lansată gustarea Rio Mare Snack (în prezent Rio Mare Paté), prima pastă de pește în tub, o adevărată revoluție în industria gustărilor!

2000

Este mediatizat faimosul slogan „Voulez-vous Paté avec moi?”, și se lansează pe piață „Rio Mare’s Tuna Steak”. Aromele sale și textura fermă sunt rezultatul unei metode speciale de preparare sub presiune.

NOUL MILENIU

Pe ritmurile irezistibile ale piesei „Voulez-vous Paté avec moi?”, Pateul Rio Mare cucerește piața. În căutarea autenticului și a inovației, brandul se distinge prin ofertele care vizează gusturi din ce în ce mai exigente: „Rio Mare File de ton”, procesat manual și gătit sub presiune, și „Rio Mare Tuna Steak”.

Calitate responsabilă

Rio Mare lansează proiectul “Calitate Responsabilă”, subliniind angajamentul său față de respectarea mediului și a oamenilor de-a lungul lanțului de aprovizionare. Pescuitul durabil și protecția ecosistemului marin se află în centrul acestui angajament, demonstrat prin lansarea tonului RIO Mare Pole & Line.
Rezultat al cercetariilor tehnologice, se lansează RIO Mare Leggero – primul ton în ulei care nu necesită scurgere, cu 30% mai puțină grăsime.

ASTĂZI

În Europa și peste tot în lume, Rio Mare este un brand italian de calitate superioară care combină gustul iresistibil și bunăstarea, este de încredere, inovator și ideal pentru cei care sunt atenți la dieta lor.

ASTĂZI

Alessandro Gassmann este noua imagine a brandului Rio Mare. Cele mai recente reclame în regia lui Luca Miniero descriu diverse produse Rio Mare care sunt practice, gustoase și benefice pentru dumneavoastră. Gassmann, ambasadorul ideal al brandului, formează împreună cu Rio Mare o echipă atât de bună!

SO GOOD

NOUA IMAGINE A BRANDULUI NOSTRU

Alessandro Gassmann este noua imagine a brandului Rio Mare. Gassmann interpretează rolul principal în reclamele atractive regizate de Luca Miniero, regizorul campaniei „Benvenuti al Sud”. Având ca fundal orașele fascinante aflate de-a lungul coastei Amalfi, reclamele descriu diverse produse Rio Mare care sunt practice, gustoase și benefice pentru dumneavoastră.