Anca Surdu

Campioana la gimnastica aerobica

Starea de bine înseamnă să ai grijă de tine și să te respecți. Scopul final este atingerea acelui moment când echilibrul devine un obicei.

Anca Surdu – Prezentare

RECOMANDĂRILE ANCĂI SURDU

#1 Recomandări de antrenament – Fandare laterală

Pentru partea inferioară a corpului – aductori ai coapsei, biceps femural, fesieri

 

#2 Recomandări de antrenament – Burpees

Pentru coapse, abdomen, piept, braţe.

 

#3 Recomandări de antrenament – Russian Twist

Pentru abdomen – transvers abdominal, drept abdominal, oblici.

 

#4 Recomandări de antrenament – Plansă palmă spre umăr

Pentru tot corpul, cu accent pe abdomen – transvers abdominal, drept abdominal, oblici .

 

#5 Recomandări nutriţionale – Sfatul personal al Ancăi

Când vine vorba de nutriție, echilibrul este esențial. Îmi plac rețetele ușor de preparat și îmi propun să consum o sursă de proteine la aproape fiecare masă.

 

#6 Recomandări nutriţionale – RIO Mare Leggero

Bogat în proteine si în vitamina B12, este alegerea ideală pentru a vă simți ușori, fără compromisuri asupra gustului.

 

GALERIE

ANCA SURDU

Anca Surdu este o atletă de top din România, cu multiple medalii la campionate nationale si internationale. A început să practice sport la vârsta de 4 ani și a intrat în echipa națională de gimnastică aerobică la 14 ani.
Este dubla campioana mondiala si europeana, alaturi de echipa Romaniei. Dupa ultima competitie in sportul de performanta, Anca a aprofundat domeniul fitness si wellness, devenind antrenor personal, de pilates si yoga, și un foarte cunoscut promotor al unui stil de viață sănătos și echilibrat.

Rețetele noastre

 

Wrap cu ton, roșii, sos de avocado și iaurt

 

 

Paste cu ton, mazăre și roșii

 

 

Salată cu ton, orez roșuși legume sotate